Γυμνόστηθη φωτογραφίζεται στα 56 η Madona και προκαλεί.

mantona-toples-kai-sta-56   Δεν θα πάψει ποτέ να σοκάρει η βασίλισσα της pop, που δηλώνει ότι έχει εμμονή με το θάνατο και πως έχει δοκιμάσει τα πάντα από απαγορευμένες ουσίες



Είναι από τις πιο καυτές φωτογραφήσεις της Μαντόνα τα τελευταία χρόνια. Η διάσημη σταρ δείχνει πως τίποτε δεν πρόκειται να τη σταματήσει, ούτε το γεγονός ότι έχει πια κλείσει τα 56 της χρόνια.
Τη φωτογράφηση για το περιοδικό Interview, έκαναν οι Μάρκους Πίγκοτ και Μερτ Αλας, ενώ τη συνέντευξη παίρνει όχι κάποιος δημοσιογράφος, αλλά ο μάγος Ντέιβιντ Μπλέιν.



Στη διάρκεια της συνέντευξης της αποκαλύπτει πολλά, με κυριότερο το γεγονός ότι έχει εμμονή με το θάνατο, ουσιαστικά λόγω και του γεγονότος ότι έχασε τη μητέρα της όταν ήταν 5 ετών.

«Έγινα εμμονική με το θάνατο, με το γεγονός ότι ποτέ δεν ξέρεις πότε θα έρθει. Πρέπει λοιπόν να κάνει κανείς το παν, να φροντίζει κάθε μέρα στη ζωή να είναι σημαντική, να λαμβάνει το παν από τη ζωή. Ο θάνατος υπήρξε ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου από πολύ μικρή», αναφέρει η Μαντόνα. Λέει ότι η μητέρα της είναι άγγελος που την προσέχει και πως η προσευχή για εκείνη είναι να καλεί τη μητέρα της για βοήθεια.
Στη συνέντευξη αναφέρεται και στο νέο της άλμπουμ, μετά από αρκετό καιρό, και συγκεκριμένα στο τραγούδι Devil Prays, το οποία μιλάει για ανθρώπους που «παίρνουν ναρκωτικά για να έρθουν κοντά στο Θεό». «Εγώ έχω δοκιμάσει τα πάντα μια φορά, αλλά τη στιγμή που ήμουν υπό την επήρεια έπινα τόνους νερό για να το βγάλω από τον οργανισμό μου. Έλεγα, οκ εδώ τελειώνει αυτό το θέμα», αποκαλύπτει.

πηγή: thetoc.gr